من تموم کردم خدایی خوب بود میپسندمش
اسمش ب ترکی چیه
ارع قشنگه فقط این که یامان تمام تلاشش رو میکنه خودشو بکشه اعصاب ادم رو خورد میکنه اخرش قشنگ تموم شد
فصل اولش قشنگه
فصل اولو کامل دیدم جذاب و هیجانی بود اما فصل دومم فقط سه چهار قسمت بنظرم چرت بود خوشم نیومد
اسم ترکی فیلم چیه
پسره اسمش یامانه ؟
از ماهواره میزاره؟؟🤔
منم دیدم خیلی قشنگه
فصل یکش قشنگ تره
عالیه عالی از مایکت دیدم همه قسمت هاشو
ارع من دیدم عالیه
من تو روبیکا دیدم جواد عزتی تو این فیلمه خیلی بی عرضه و دست و پا چلفتی خوشم نیومد از فیلمش سر و ته نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.