لباس پسرم قشنگه برا عیدش

تصویر
۱۸ پاسخ

آره خیلی قشنگه مبارکش باشه❤

اره قشنگه فقط شلوارشو باید کوتاه کنی

قشنگه مبارکش باشه عزیزم،
پشت بلوزش چطوریه ؟چرا حس میکنم بلوزش برعکسه باید این نوشته و هاش پشتش باشه!!!

اره عزیزم مبارکه
برای پسرمم همینقدر پاچه شلوارش بلنده ، میخام بذم خیاطی یکم کوتاه کنن راحت باشه

اره خیلی شیکه ❤️

خیلیییی
مبارکش باشه

ای جانمم قربون خنده ی قشنگت عززززیزم🥰😍😙

هم لباسش خوشگله
هم خودش😍
گل پسر😘

مبارکه قشنگن
ولی شلوارش بزرگه براش
میتونی بدی خیاطی درستش کنه

ماشاالله گل پسر عالیه لباسش

اره عالیه ماشاالله
مبارکش باشه 😘🌸

بلوزش خیلی قشنگه. بنظرت شلوارش بلند نیس؟

مبارکش باشه

مبارکش باشه خیلی قشنگه

سلیقه ی منه😅🤌🤌🤌🤌🤌افرین به سلیقت😅❤️

آره قشنگیه مبارکش🫠🫠🫠

خیلی خوشگله ببخشید قد و وزنش چقدر هست

لباسشو ولش خودش چه جیگره😍😍

سوال های مرتبط

مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی
مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐡𝐚𝐦🐥 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐡𝐚𝐦🐥 ۳ سالگی