۸ پاسخ

منم خلی دارم

منم دقیقا همین جوریم 😪 امیدوارم زودتر خوب بشم

آره منم هر غذایی هم میخورم بعدش حالم بد میشه

من از هفته ۸ باهامه فعلا😞😞😞

سر بارداری قبلم تا ۲۰ هفته تهوع شدید داشتم این سری ۱۲ هفته تازه میتونم برم تو آشپزخونه یکم بهترم باید زمان بدی تازه لولشه

منم همینم
خسته شدم معدم سنگینه دهنم تلخه
زرداب بالامیارم

آره منم اذیتم. ترشح بزاق زیاد شده
دهنم بد مزه هست
معده سنگینه
هیچ غذایی رو دیگه دوست ندارم

منم دارم معدم اومد دهنم تازه بی بیم هاله انداخته نمیدونم واقعیه یا ن

سوال های مرتبط