۵ پاسخ

ی روز زیاد تکون میخوره ی روز کم طبیعیه

منم همینطوریم یه روزایی خیلی تکون میخوره دوباره چند روز ازش خبری نیست

طبیعیه یه روزایی خیلی تکون میخوره یه روزایی کمتر تکون میخوره نگران نباش مهم اینه تکون بخوره

خستس خوابه 😁

باید تکون خوردنا رو خیلی دقت کنین
من یه روز تکون نخورد رفتم دکتر سریع نوار قلب از جنین گرفتن و.... گفتن خطرناکه

چیز شیرین بخور یا پرتقال بخور به پهلو چپ دراز بکش تکون خوردناشو حس می‌کنی

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار 👦🏻و نیان 👧🏻 مامان دیار 👦🏻و نیان 👧🏻 ۱ ماهگی