مامانا واسه بچه هاتون کهنه میزارین یا پوشکک؟

۱۷ پاسخ

پوشککک

مای بیبی شورتی

هیچی خداروشکر ی ماهه از پوشک گرفتم راحت شدم

پسرمن اصلا نمیذاره لاستیکش کنم فقد پوشک

پوشک من دوقلو دارم نمیتونم بشینم کهنه بشورم که

پوشک
کهنه میکنه مگه کسی الانم

مای بیبی
کهنه گناه دارن کلیه هاشون آسیب می‌بینه خیس میمونن

خونه کهنه بیرون پوشک

پوشکک

روزا جیشش رو میگه میره دسشویی شبا پوشکش میکنم

خیلی وقته گرفتم

روزا جیششو میگه تو خواب گاهی خیس میکنه پوشک میبندم شبا

اکثرا کهنه گاهی اوقات باز میزارم کلا در روز پوشک نمیکنم فقط شبا

گرفتمش

از پوشک گرفتمش خداروشکر راحتم ،🫢🫢

پوشک و گاهی شرت اموزشی

مای بیبی 🤣

سوال های مرتبط

مامان امیدمن مامان امیدمن ۳ سالگی