۳ پاسخ

من تقریبا دو سال پیش زایمان کردم راضی بودم
انشاا... نینی بعدیم همونجا

بنت الهدی هزینه هاش فضایی هاا

سلام خوبی عزیزم من سال 1402. سزارین بودم عالی بود و ۳ فروردین می‌خوام برم همون جا برای سزارین دوم.

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری