سلام خانما بنظرتون نی نی من چیه

تصویر
۱۳ پاسخ

دختره عزیزم
اونجا که نوشته کرومزوم y جلوش نوشته no detectet یعنی کرومزوم y دیده نشد که یعنی دختره🥰

دخمل خانومه

دختره عزیزم

دخترر

مثل ماله منه دختره🩷

دختره‌گلم

دختره😍

دخملههههه😍😍

دختره

پسرهههه

دخملیه... دعا کنین جواب سلفری و آزمایشات منم خوب بیاد ...

دخمله💖💖💖

دختره🥰

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙جوجو ممد 💙 مامان 💙جوجو ممد 💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیسان🌸 مامان آیسان🌸 هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان لیا♥️💋 مامان لیا♥️💋 ۸ ماهگی
مامان وچه👶 مامان وچه👶 ۵ ماهگی
مامان اســـــــــــرا مامان اســـــــــــرا ۳ ماهگی