بله ۳هم داریم
منم اینجا از بقیه پرسیدم بعضیا گفتن سه نداریم بعضیام گفتن ک همون دو رو باید بدم
ولی داروخونه رفتم و گفت یکسالش پرشده باید اپتامیل سه بخوره و الان میبینم چقدر فرقه بین دو و سه
سه بیشتر سیرش نگه میداره
یکسال به بالا روش نوشته +1
الان دیگه باید بدی
اره میشه یکسال به بالا یا +1
اره 1+نوشته
اره گلم
آره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.