۶ پاسخ

بله ۳هم داریم
منم اینجا از بقیه پرسیدم بعضیا گفتن سه نداریم بعضیام گفتن ک همون دو رو باید بدم
ولی داروخونه رفتم و گفت یکسالش پرشده باید اپتامیل سه بخوره و الان میبینم چقدر فرقه بین دو و سه
سه بیشتر سیرش نگه میداره

یکسال به بالا روش نوشته +1
الان دیگه باید بدی

اره میشه یکسال به بالا یا +1

اره 1+نوشته

اره گلم

آره دیگه

سوال های مرتبط