۱۲ پاسخ

نه دیرم هست هرچی زودتر سوراخ کنی بهتره چون لاله گوشش نرمتره و هنوز گوشتی نشده،من دخترم۷۸ روزش بود سوراخ کردم

بعد شش ماهگی بهتره ، من گذاشتم برا اون موقع

من تا قبل از عید میخوام سوراخ کنم

۷ روزگی

۱۰۰روزگی

بزارین بزرگ شه خودش تصمیم بگیره..من خودم تو بچگی گوشم سوراخ شده و بسیار بد...از بچگی هر وقت گوشواره گذاشتم عفونت کرد و درد...و کلا از گوشواره بیزار شدم..

دو روزگی

من واستادم بهار سوراخ کنم بهتره میگن

ده روزگی سوراخ کردم

امروز برده بودم دکتر گفت دو هفته بعد واکسن دوماهگی خوبه. هفته بعد میبرمش

۲۹ روزگی

٥٠ روزگي

سوال های مرتبط