۹ پاسخ

پسر منم سه روز دیگه ۲ ماهش تموم میشه ۹۰ تا میدم

90سی سی میدم فقط شیر خشک میخوره

منم همیشه نمیدم بضیی وقتا سیر نمیشه میدم 60 تا

من روزي دوبار کمکي میدم سرظهر 90 تا و شبا 120

برای من چهار ماهشه هر دوساعت 60 تا فقط هم شیرخشک
خوبه
هر چقدر میلش می‌کشه بده
زیاده روی نکن که خدایی نکرده رفلاکس نگیره که خیلی اذییت کنندس

منم۹۰ تا میدم
بشرطی ک از خاب بیدار شه گشنه باشه

نه بسه

من شیر خودم هم میدم ۶۰سی سی میدم هر وعده

شیر خودتم میدی؟

سوال های مرتبط