شهراتون آرومه ؟

۱۰ پاسخ

ن شیراز دیشب بد زدن امشبم زدن

شیراز هم مرتب میزنه

وای از اصفهااااان یه صدایی اومد دوروزه داره پشتتتت سر هم میزنه

الان آره ولی بعد از ظهر خیلییییی بد بود

الان اومدم و خیلی اننننن

نه بی همه چیزا بالا سرمونن

آره

جنگنده داره تاب میخوره

الان دقیقن‌جنگنده بالا سرمونه🥲😔

فعلا اره
امروز کجای زنجان رو زدن؟ بابام اینا هیدج میشن

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان یسناو ابوالفضل مامان یسناو ابوالفضل ۲ سالگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی