خانما توروخدا از شهراتون بگین آرومه یانع ؟

۱۷ پاسخ

خیییییررررررر بشدت ناآروم

صبح ک حسابی شهر ما را زد🥲کلی کشته کلی خسارت اصه یه وضعی

الان پادگان زنجان و باز زد..

کرمان آرومه

نه.امروز صبح همه جارو ویرون کردن

نه وضعیت ما خرابه💔😔

ن عزیزم ساعت ۱ داشتن شدید میکوبیدن

اینجا که امن هست خداروشکر
البته بندر نیستم

مازندران ارومه

شما چی

مشهد شکر خدا ارومه

امروز که ارومه شهریاریم ولی کرج انبار نفت و دیشب زد

فعلا از صبح تهران رو نزدن فقط دود انبار نفت شهران هست

فقط سر شب زدن تا الان چیزی نبوده دیگه

شکرخدا شهرما از اول آروم بوده

کرج ک همش دوده هنوز انبار نفت داره میسوزه ما خودمون خیلی میترسیم فردا میام تبریز

شیراز آرومه

سوال های مرتبط

مامان یسناو ابوالفضل مامان یسناو ابوالفضل ۲ سالگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری