خیییییررررررر بشدت ناآروم
صبح ک حسابی شهر ما را زد🥲کلی کشته کلی خسارت اصه یه وضعی
الان پادگان زنجان و باز زد..
کرمان آرومه
نه.امروز صبح همه جارو ویرون کردن
نه وضعیت ما خرابه💔😔
ن عزیزم ساعت ۱ داشتن شدید میکوبیدن
اینجا که امن هست خداروشکر
البته بندر نیستم
مازندران ارومه
شما چی
مشهد شکر خدا ارومه
امروز که ارومه شهریاریم ولی کرج انبار نفت و دیشب زد
فعلا از صبح تهران رو نزدن فقط دود انبار نفت شهران هست
فقط سر شب زدن تا الان چیزی نبوده دیگه
شکرخدا شهرما از اول آروم بوده
کرج ک همش دوده هنوز انبار نفت داره میسوزه ما خودمون خیلی میترسیم فردا میام تبریز
شیراز آرومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.