۶ پاسخ

نوافن بخور، کپسوله

دارچین بزار روش

استامینوفن و ژلوفن رو با هم بخور

یه قرص کترولاک بزن بالا یه عمر از دردش راحت میشی
خشک کننده آموکسی سیلین ۵٠٠و میترونیدازول۲۵٠هم باهم بخور یه بسته از هرکدوم عفونتش خشک شه دیگه درد نمیاد

ژل میخک خیلی خوبه

مفنامیک اسید یا ژلوفن بخور دراولین فرصتم برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان یسناو ابوالفضل مامان یسناو ابوالفضل ۲ سالگی