۶ پاسخ

آزیترومایسین

فقط لبنیات بخور اون هم زیاد
من اینجوری خوب شدم

عزیزم دواش فقط اموکسی کلاوخونوادم‌گرفته بودن فقط اموکسی کلاوپنیلیسیلین

فقط ازیترومایسین ۵۰۰ بخر روزی یکی بخور .برای روز سوم خیلی بهتری برای روز شش خوبه خوب.بهت قول میدم

آموکسی کلاو 625 روزی ی بار بخوری خوب میشی

کپسول ۶۲۵

سوال های مرتبط

مامان پسری*بردیا* مامان پسری*بردیا* ۲ سالگی