آزیترومایسین
فقط لبنیات بخور اون هم زیاد
من اینجوری خوب شدم
عزیزم دواش فقط اموکسی کلاوخونوادمگرفته بودن فقط اموکسی کلاوپنیلیسیلین
فقط ازیترومایسین ۵۰۰ بخر روزی یکی بخور .برای روز سوم خیلی بهتری برای روز شش خوبه خوب.بهت قول میدم
آموکسی کلاو 625 روزی ی بار بخوری خوب میشی
کپسول ۶۲۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.