خودتو همینجوری که هستی دوست داشته باش
کو عکست
چشات خیلی خوشگله
چون خودت اصرار داری یکاری کنی بنظرم عمل بینی
ولی کلا خوشگلی عزیزم
من نچرال پسندم واقعیت خودمم تاحالا هیچ کاری نکردم
ولی اگر بینی عمل کنی و ژل لب بزنی خیلی زیبا تر میشی
قشنگی
مخصوصا چشات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.