##شیرخشک شیرخشک انومالی

خانما جواب بدین

تصویر
۴ پاسخ

ناراحت نشی هفت تومن نمیرزه رنگش

بنظرم موهاتو کوتاه کن بعد حتما پروتئین تراپی هم انجام بده
کلا مو بعد از دکلره داغون میشه نیاز ب مراقبت داره…

سوزونده موهاتو ۷ تومنم گرفته

بنظرم کوتاه کنی خوب میشه چون موهات ی مقدار هم آسیب دیده و ممکنه بلند تر بشه موخوره بگیره. کوتاه کن دوباره رشد میکنه

سوال های مرتبط