منم بخاطر زردی بهش شیردادم نمیگرفت دیگ سینمو
وقتایی ک خواب بود و گیج بود شبا میدادمش... دیگ کم کم شیشه رو ک میذاشتم دهنش یهو درمیاوردم سریع سینمو جا میدادم دهنش و از بالای سینه شیرخشک میریختم مک ک میزد از بغلای سینه میرفت دهنش و خداروشکر دیگ سینمو گرفت اصلا دنبال شیشع نرفت
الانم شروع کردم شبا یبار بهش بدم ولی حس میکنم باز میگرده دنبال شیشع میخام ی شب درمیونش کنم
اول بدوش یزه بهش بده با شیشه بعدش سینتو میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.