۲ پاسخ

منم بخاطر زردی بهش شیردادم نمیگرفت دیگ سینمو
وقتایی ک خواب بود و گیج بود شبا میدادمش... دیگ کم کم شیشه رو ک میذاشتم دهنش یهو درمیاوردم سریع سینمو جا میدادم دهنش و از بالای سینه شیرخشک میریختم مک ک میزد از بغلای سینه میرفت دهنش و خداروشکر دیگ سینمو گرفت اصلا دنبال شیشع نرفت
الانم شروع کردم شبا یبار بهش بدم ولی حس میکنم باز می‌گرده دنبال شیشع میخام ی شب درمیونش کنم

اول بدوش یزه بهش بده با شیشه بعدش سینتو میگیره

سوال های مرتبط