۶ پاسخ

سلام عزیزم
تیرویید دخترتون چیشد؟؟

عزیزم تیرویید بچت چی شد؟؟ بهش قرص میدی؟؟ عددش چندبود ک قرص شروع شد. وای دارم دیوونه میشم بچه منم داره😭😭😭

واسه آوا گفت دور سرش زیاده ولی ما ژنتیک داریم کلا شماهم ببین اگه ژنتیک دارین طبیعیه ولی فک نکنم این چیزی باشه که نگران بشی

میگن بری سونو تا خیالت راحت شه
بعضی وقتا ژنتیکیه

اره از اول تو شکم زیاد بود الانم بیشتره هیچی بزرگ میشه ژنم کله گندن😅😅😅

چند بود شما؟

سوال های مرتبط