بچه های غرب تهران خوبین؟
خیلی داره بد میزنه

۱۱ پاسخ

من همه خانواده همسرم از تهران رفتن بنده خداها چندتاشون شیشه های خونشون ریخته ماشین خواهرشوهرم که زیر آوار دراوردن
خونه هاشون طرف شرق و یکیشونم بهارستان نزدیک مجلسه

الان طرفهای شهریار صدای جنگنده وصدای انفجار میاد نمیدونم کجا رو زدن فکر کنم اکثر باردارا از تهران رفتن فقط بعضی ها موندن غصه برم داشته دو روزه دود اون پالاشگاه رپ داریم میکشیم خدا کنه به جنین ضرر نداشته باشه

بیچاره ماهایی که بچه کوچیک داریم.از مرگ نمی‌ترسم اما باهر صدایی که میاد دلم واسه دخترم میلرزه که اگه من بمیرم دست کی میفته😭

من جنوبم بخدا از شدت صدا دارم روانی میشم دیگ

من جنوب غربم
جنگنده انقدر نزدیک ساختمون میرن انگار از بیخ گوشمون دارن میرن
چندتام زدن خیلی شدید بود

بیان‌شهرستان سمت ماها اینجا خبری نیست امنه

وای خدا...🥺

شرایط ندارین برین یه شهر دیگه؟

یا خدا مگه دارن باز میزن

واقعا یعنی انقد بده

از ساعت ۲افتضاح میزنه قلبمون اومد تو دهنمون

سوال های مرتبط