۳ پاسخ

بهش پستونک بده

عزیزم شاید دلدرده شربت گریپ میکسچر داری بده بهش
نوزادا معمولا دلدرد میگیرن دوست دارن همش مک بزنن

اگه پستونک میگیره بده
دختر منم همینه پستونکم نمیگیره الان از ۸ بیدار شده هنوز داره میخوره هی میزارمش باز بیدار میشه مجبورم بدم ک بخابه

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی