۸ پاسخ

نده خطرناکه دستگاه بگیر بزار تو دستگاه چند روز

نده اصلا ببر دکتر قرص یا قطره میده میاد پایین

منکه ۶ روز گذاشتم زیر دستگاه فرقی نکرد شر خشت ترنجبین دادم فرقی نکرد بدتر زرد شده پولم ندارم ببرم دکتر

راستش من مخالف داروگیاهی برای نوزادم ولی مطمئنم به بچم میدن چون به دخترم دادن .اگه دادی خیلی خیلی کم بده بدی چون برای معدشون بده

اصلن از اینا نده به بچه
ببر دکتر
من بردم دکتر قرص داد با شیر میدادم بهش

زردي چنده؟

نده یکی همینجا داده بود نصف معده بچه دچار اختلال شده بود واز درگیر اون بود

سلام عزیزم چن روزس نوزادت

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد