اگ اقدام نیستی نرو بخاطر استرس عقب افتاده من ۱۴ روز عقب انداختم بیبی هم نزدم چون خیالم راحت بود امروز ی لک دیدم
برو دکتر عزیزم
ممکنه کیست /تنبلی/فیبروم و... باشه
چه دکتری همه این ماه از استرس عقب افتادن
تا ده روز نشدی برو دکتر
فعلا وقت داری
نه گلم فعلا نرو چون ممکنه تا ده روزم عقب بندازی...تا23 اگه نشدی بعد برو آزمایش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.