دوستان شیرخشک گرون شده؟؟؟؟
####فرزندپروری
#دورهمی
#شیرخشک

۳ پاسخ

وزنش و شرایطش اگه خوبه شروع کن پاستوریزه..از الان شروع کنی عالیه

با سهمیه 250 شده بدون سهمیه 290

آنچنان نه در حد ۱۰ تا ۳۰ تومن نهایتا ۱۵۰بود نهایتا شده۱۸۰با سهمیه
بدون سهمیه ۲۰۰بود شده۲۴۰تومن

سوال های مرتبط

مامان مامان قندوعسل😍 مامان مامان قندوعسل😍 ۱ سالگی