بچم شیرخشک نمیخوره چکارش کنم؟

۳ پاسخ

معمولا توی شیرخشکها نان از همه خوشمزه تره
ولی هضم سنگینی داره
اول امتحانی سبک بهش بده
اپتامیل هضم خوبی داره ولی همه بچه ها دوس ندارن
بستگی داره چی میدی طبق اون میفهمی چ برندی بگیری

بده بغلی😂✌🏻عزیزمممم مارک شیرخشکش چیه؟ عوض کن بعضی شیرخشکا خوشمزه ترن

شیر خودتو نمیدی؟

سوال های مرتبط

مامان خانم طلا 🥰💖 مامان خانم طلا 🥰💖 روزهای ابتدایی تولد