بچها پست قبلیم وزن جنین میگن کمه 🥴

۲ پاسخ

نرماله گلم،نمیدونم چرا بعضی انتظار دارن بچه غولی تو شکممون باشه😐
از جنین چه انتظاری دارن خدایا توبه😐

واسه من ۱۱۶۰ بود ۲۸ و ۰ روز … دکترم گفت عالیه کی بهت گفته کمه اخرین بارم رفتم سونو بالای سه وزنش بوده

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۲ ماهگی
مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی
مامان مامان دوقلوها❤️ مامان مامان دوقلوها❤️ ۵ ماهگی
مامان مهراد🫀 مامان مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری