چراا اخههه
چهار روز پیش بی بی چک زدم منفی بود

تصویر
۸ پاسخ

عزیز این چ برنامه ای هستش

عزیزم اسم برنامت چیه؟؟؟

شیر خودتو میدی؟

من هم دوروز تاخیر در پریود

متاسفانه منم سه روز هست که تاخیر دارم
نمی‌دونم از چیه
ممکنه از استرس این شرایط باشه؟

این چ برنامه ای عزیزم

من ده روزم میگذشت بیبی میزدم منفی بود.ولی ازمایش مثبت میشد
شماتواقدامی؟

من از استرس دو روز پریود بودم

سوال های مرتبط