الان همه پر از خشم هستن و بعضی هاهم مثل این خانوم پر از عقده.
کاری ندارن کی چی میگه فقط میخوان بپرن به هم دیگه.
اصلا بحث کردن با این جور افراد فایده نداره.
به اندازه کافی همه عصبانی هستیم دیگه با این بحث های فرسایشی اوقات خودمون رو بیشتر تلخ نکنیم
مامان اناهیتا جان
سلام عزیزم مامان میعادم
اکانت قبلیم بخاطر دادن شماره ک ا ر ت مسدود شد
اگه دوس داشتی کمکم کن بخدا تو شرایط خیلی بدی ام....
وگرنه رو نمیزدم بهت،،،
اگر هرمدرکی خاستی عکس میدم بهت🙏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.