خانوما صیحانه چیامیخورین؟من‌اصلا هرچی نمتونم‌بخورم🥲🥹

۶ پاسخ

مربا و خامه .کره بادوم زمینی .پنیر و گردو.سه شیره و کره حیوانی .تخم مرغ آب پز

گیره نده به خودت هر وقت تونستی یخور

نیمرو
تخم‌مرغ و خرما
پنیر و گردو
پنیر و خیار و گوجه
مربا به
خامه سنتی
من فقط اینا رو دوست دارم

نیمرو با روغن محلی
یکم پنیر با گردو
گاهی حلیم
گاهی تخم ابپز و زیتون
گاهی کره مربا

چندین لقمه پنیر شوووور بعدش اوکی میشم همه چی میتونم بخورم

من ک فقط کره میخورم با ی لیوان چایی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی 🥹❤️ مامان فسقلی 🥹❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته بیست‌وپنجم بارداری