۱۳ پاسخ

خوب نکن
چرا به هرچیزی الکی باور داری
خیلیا ک زندگی خفنی دارن شاید اسمشونو بزنی منفی در بیاد
ربطی نداره بخدا تقدیرموم دست خودمونه

ببین عزیزم
یک نکته مهم: «ارتعاش بالا» در معنای علمیِ قابل اندازه‌گیری (مثل هرتز) تعریف ثابت و قطعی ندارد؛ بیشتر یک باور/رویکرد معنوی است. با همین دیدگاه، چند دسته اسم که معمولاً با حس‌های «نور، عشق، آرامش، شفا، رشد و معنویت» گره می‌زنند
عزیزم من مثل تو دنبال اسم ارتعاش بالا بودم
ولی این بیشتر یچیز معنوی
اسمی که به دلت میشنه
خیلی باهاش ارتباط برقرار می‌کنی براز

ارتعاش که خرافاته

مهوا

هرچی به دلته انتخاب کن

اگه به ارتعاشه ارتعاش اسم منم خوب نیس😕🤣

ببین بعد من ارتعاش با یک برنامه میزنم ولی الان که تحقیق اصلا خوب نیست با اون
شما ارتعاش از کجا می‌زنین و میدونین خوبه یا بد
ممنون میشم بگی

ببین من مثل خودم اسم افرا و سرو ارمغان ارغوان نفس
ایرانا و خورشید خیلی دوست دارم حس تازگی طراوت میدن
یا حتی پناه با اینکه خیلی زیاد شده

من اسم پسر اولم حافظ هست،اگر دختر داشتم احتمالا یا میذاشتم غزل یا نبات

وای منم فقط ی اسم دوس دارم‌ اونم ارتعاشش خوب نیس نمیدونم‌چی کنم

من هایلین و انتخاب کردم ب معنی فرشته بهشتی ارتعاششم خوبه🥹😍

چجوری ارتعاش میزنی

یعنی چی ارتعاش؟!

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته سی‌وهفتم بارداری