خانوما باچی بخیه هاتونو چرب میکنید

۴ پاسخ

چرب نکن. هیچی نزن. فقط با شامپو بچه بشور و با سشوار خشک کن

نیاز نیست چرب کنی فقط با شامپو بچه شستشو بده با سشوار خشک کن

چرب نمیکنم

طبیعی یا سزارین ؟

سوال های مرتبط