۲ پاسخ

اگه دردت با تغییر پوزیشن کمتر نمیشه و هر چه میگذره دردهات فاصله ون به هم نزدیک تر میشه دردهای زایمانیه در غیر این صورت دردهای کاذب ماه اخره

میگن درد زیر شکم علاعم زایمانم هست ببین اگه خوب نشدی برو زایشگاه چک کنن

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی