خانما طبق تایپ قبلیم ویتامین D کمه کدوم قرص باید بخورم

تصویر
۱۰ پاسخ

تا دوماع ویتامین دی پنجاه عزار هفته ی دونهدبخوره خیلی راحت میاد‌بالا بعدش روزانه بخور..

روزانه دی۱۰۰۰ بخور

اگه باردار نیستی عزیزم باید پنجا هزارو هفته ای یکی بخوری من ویتامینم خیلی پایین بود هفته یکی خوردم سه ماه قشنگ اومد بالا ولی باردار باشی باید یا ۲ هزار بخوری یا هزار

د۳ ۱۰۰۰ من میخورم

من کمبود ویتامین دی دارم دکترم بهم دی ویژل ۱۰۰۰ داده

واس من خیلی کم بود د۳ ۲۰۰۰داد

اون د ۳هزارو بخور هرروز
مینرال هم ک‌چندتا ویتامین داره توش اونم ی مدتی بخور

اگر روزانه ۱۰۰۰ دی
اگر هفتگی دی 5000

ویتامین د ۳ ۱۰۰۰

اگه بخای روزانه بخوری ویتامین د ۳ ۱۰۰۰

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری