۹ پاسخ

میشه توضیح بدین چجوری شد که سزارین شدین ؟ درد طبیعی کشیدین ؟ بیمارستان برای طبیعی رفتین که سزارین شدین ؟

سزارین عالیههه

منک باز سزارین شدم درد حالیم نشد

الهی عزیزم

خوشبحالت😂😭

سزارین ک خیلی راحت تره

چرا؟؟؟

هر چی خیره برای آدم پیش میاد....
منم طبیعی بودم ولی اصلا خوب نبود راضی نیستم
خیلی ب طبیعی اصرار داشتم

چجوری بود؟

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پناه🩷 مامان مامان پناه🩷 ۳ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان آرتین🥰آیلین مامان آرتین🥰آیلین ۱ ماهگی
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته هفدهم بارداری