میشه توضیح بدین چجوری شد که سزارین شدین ؟ درد طبیعی کشیدین ؟ بیمارستان برای طبیعی رفتین که سزارین شدین ؟
سزارین عالیههه
منک باز سزارین شدم درد حالیم نشد
الهی عزیزم
خوشبحالت😂😭
سزارین ک خیلی راحت تره
چرا؟؟؟
هر چی خیره برای آدم پیش میاد....
منم طبیعی بودم ولی اصلا خوب نبود راضی نیستم
خیلی ب طبیعی اصرار داشتم
چجوری بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.