بچم درمعرض مریضیه چی بهش بدم بخوره

۴ پاسخ

شربت ایمونس یا لیکوزینک براش بگیر بهش بده مریض نمیشه
هر وقت علائم سرماخوردگی داره یا جایی میری که شلوغه و اینا برگشتی خونه اسپری بینی سدیم کلراید براش روزی دو بار بزن

تو بینی ش اسپری بینی اسپری کن

آب ولرم ی قاشق عسل
و یه لیمو ترش قاطی کن بده بخوره
خیلی برا بدنش مفیده وقتی مریض میشن

شربت سرما خوردگی

سوال های مرتبط

مامان آقا مهرداد مامان آقا مهرداد ۳ سالگی