۱۲ پاسخ

عزیزم من بعد زایمانم خیلی نیش و کنایه و حرف شنیدم چون بلد نبودم برا عوض کردن پوشک ب مامانم التماس میکردم.بدترین روزها بود.چون بچم رفلاکس داش یجورایی همش بیدار بودم،وقتی هم بیدار بود همش در حال راه بردن.تا جایی ک ب شوهرم گفتم بدیمش ب یه خونواده خوب.حرفم اشتبا بود ولی خیلییییی اذیت شدم،دقیقا ۲روز قبل اینکه بفهمم باردارم اتفاق خیلی بدی هم برام افتاد،تو بارداری خونریزی و لکه بینی. ولی همش تنها. بعضی وقتا داشتن خونواده ملاک نیس ک کنارتن،این دردش بیشتره

خدا بهت قوت بده عزیزم هیچی و سخت نگیر هربچه یه جوره اینطوری بیشتر به خودت فشار میاد یکی صبحونه میخوره یکی نه یکی کم خوابه یکی زیاد بازم خدا بهت رحم کرده میگیرن میخوابن من دخترم هم کم خوابه هم کم غذا داشتم فکر میکردم اگه این سه تا بود با شوهرم الان تیمارستان بودیم 😅😅😅

ماشاالله عزیزم به بچه هات

دکتر نور همش میگ ۳تا بچه سه عدد بچه نیس ینی ب توان ۳
واقعا ک گل گف

بچه من
تا بیدار میشه لجبازی ک دوباره بخابون ن بازی ن چیزی

بخدا ک تورو باید به عنوان مادر نمونه معرفی کرد
بنازم بهت ک سه تا داری باهم بزرگ میکنی
واقعا که چقدر تو دلم دعا کردم خدا بهت صبر بلندی بده بتونی تحمل کنی سختیاشو من توی یدونش موندم

خیلی سخته
من دوتا پشت سر هم دارم
خیلی اذیتم یکساله یا میرم خونه خواهرم یا خواهرم میاد پیشم از شهرستان

عزیزم هرطور هستن بزار راحت باشن
ن خودتو اذیت کن ن اونارو
اگه گرسنه باشن بالاخره غذاهم میخورن توفکرنباش

خدا قوت بده بهت🫠🥰

خداصبرت بده خواهر

بچه من همینه دقیقا

خدایا تنهایی داری سه تاشونو نگه میداری؟

سوال های مرتبط

مامان 👩‍❤️‍👨 مامان 👩‍❤️‍👨 ۲ سالگی