دختر منم همینجوری هست
پسرمنم این شکلی موهاش😅
باز خداروشکر همینو داره😂
نترس درمیاد البته اولش میریزه بعد در میاد
فکر کنم حالا همشون میریزن بعد از اول در میاره
خواهر زادم همینطوری بود الان ۷سالشه همینطوری هست ولی خیلی قشنگ میشه یه کاکل روپیشونی میندازی
در میاد عزیزم ولی مدل موهاش بیشتر ژنتیکی هست ببینید باباش یا بابا بزرگ هاش موهاشون اینجوری هست یانه
در میاره ولی اگه ژنتیکی باشه میمونه همینجوری مثلا موهای باباش همینطوره ؟
بچه منم همینجوریه الان دوسال ونیم هست درنیومده
در میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.