۳ پاسخ

آره بچه اولم کوچک بود سقف دهنش آفت زد دهنشم پر برفک دکتر کپسول فلوکونازول ۵۰ داد روزی یه دونه باز میکردم تو یه ذره آب حل میکردم با سرنگ میدادم بعدشم آب میدادم دو سه روزه خوب شد البته بدون مشورت دکتر نده چون بعضی بچه ها ک باقلایی هستن ممنوعیت دارویی دارن

اره دختر من چن روز ی لقمه غذام نخورو شیرم نمیخورو نیستاتین اصلا اثر نداره فقط و فقط فلوکونازول

از دارو خانه قطره نیستاتین بگیر سنشو بگو خودشون راهنماییت میکنن ..درمان خانگی هم رب انار عاااالیع

سوال های مرتبط

مامان درسا خانوم مامان درسا خانوم ۲ سالگی
مامان نی نی زرنگ مامان نی نی زرنگ ۱ سالگی