آره بچه اولم کوچک بود سقف دهنش آفت زد دهنشم پر برفک دکتر کپسول فلوکونازول ۵۰ داد روزی یه دونه باز میکردم تو یه ذره آب حل میکردم با سرنگ میدادم بعدشم آب میدادم دو سه روزه خوب شد البته بدون مشورت دکتر نده چون بعضی بچه ها ک باقلایی هستن ممنوعیت دارویی دارن
اره دختر من چن روز ی لقمه غذام نخورو شیرم نمیخورو نیستاتین اصلا اثر نداره فقط و فقط فلوکونازول
از دارو خانه قطره نیستاتین بگیر سنشو بگو خودشون راهنماییت میکنن ..درمان خانگی هم رب انار عاااالیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.