اره اما دکتر میگفت اسهال میاره اما من دادم نیاورد بهتره هم شد زردیش مال من ۱۰ روز بستری بود هم ریه هم زردی تو دستگاه بود مرخص کردنی شده بود ۸ اکا اوردم خونه ۲روز بعدش رفت ۱۲ دیگع مهتابی وصل کردم به تختش با شیر خشت دادم خودمم رعایت کردم چیزای گرم نخوردم الان کمتر شده اما خب تا ۴۰ روزگی عادیه زردی
نه قطره بده نه خودشو نه ترنجبین بخدا مثل من میوفتی تو هچل بهش شیر زیاد بده حتما هر دوساعت بده بعد اگر زردیش یکم زیاده دستگاه اجاره کن بزار زیر دستگاه درش نیار جز مواقعی که میخوای شیرش بدی تا یکماه چهل روزم اگر شیر خودتو میدی نه سردی بخور نه گرمی
اره من میدم درحدچندقاشق الان زردیش۱۴دستگاه داده دوروززیرش باید باشه😔
ن قطره شو بگیر بده
زردیش چنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.