شیرخشت چیه برازردی نوزاد خوبه بدم؟

۵ پاسخ

اره اما دکتر میگفت اسهال میاره اما من دادم نیاورد بهتره هم شد زردیش مال من ۱۰ روز بستری بود هم ریه هم زردی تو دستگاه بود مرخص کردنی شده بود ۸ اکا اوردم خونه ۲روز بعدش رفت ۱۲ دیگع مهتابی وصل کردم به تختش با شیر خشت دادم خودمم رعایت کردم چیزای گرم نخوردم الان کمتر شده اما خب تا ۴۰ روزگی عادیه زردی

نه قطره بده نه خودشو نه ترنجبین بخدا مثل من میوفتی تو هچل بهش شیر زیاد بده حتما هر دوساعت بده بعد اگر زردیش یکم زیاده دستگاه اجاره کن بزار زیر دستگاه درش نیار جز مواقعی که میخوای شیرش بدی تا یکماه چهل روزم اگر شیر خودتو میدی نه سردی بخور نه گرمی

اره من میدم درحدچندقاشق الان زردیش۱۴دستگاه داده دوروززیرش باید باشه😔

ن قطره شو بگیر بده

زردیش چنده

سوال های مرتبط

مامان پسرجونم مامان پسرجونم ۱ ماهگی
مامان صلاح الدین مامان صلاح الدین ۱۱ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان مامان مس مس مامان مامان مس مس ۱۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی