۵ پاسخ

نه بابا فک کنم تا ۴ ۵ روز باید بدی کمتر شد قط کنی

شیرخشت واس زردی نیس واس شکم کارکنه یکی دوقطره اب انار طبیعی بده

کلا نده ، فقط اجازه شیر خشک و در صورت بالا بودن حجامت گوش دارید دارو گیاهی اصلا ندید بچه باهزارتا مشکل معده و مریضی روبرو میشه

من ک واس زردی دخترم هرروز هم خودم آب انار خوردم هم واس دخترم۳.۴قطره دادم..ک خداروشکر زردیش هم برطرف شد...تا میتونی چیزای طبع سرد بخور

زردی تموم شد دیگه نده الانم زیاده روی نکنید تومصرفش روزی ۵ ۶ قطره کافیه

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان مامان مس مس مامان مامان مس مس ۱۴ ماهگی