۷ پاسخ

شیرخشت و ترنجبین صاف کن بده ب نی نی، ولی نیم سی سی

پیش کدوم دکتر زایمان کردی؟

سرخود اصلا هیچی بهش نده..دکتر به منم گفته بود شیرخشت دیگه نمیدن ب بچه ها...زردی رو فقط باید تند تند شیر بدی بزاری زیر دستگاه...اونم فقط شیرخشک خوب میکنه با قطره چکون بهش بده شیشه بدی دیگه سینتو نمیگیره

بستگی داره من دکترم گفته بود هر ۱۲ ساعت ۴ قطره

کلا شیر مادر زردی میاره نفس تا۳ ماهگی که شیر میخورد پوستش زرد بود از وقتی شیر خشک خورد خوب شد‌بالا۳ ماه کم کم خودش میره اگه خیلی نیست

منسوخ شده عزیزم ندی بهتره

هر 8 ساعت 6 قطره

سوال های مرتبط