عزیزم چکاب باید بدی من ذخیره اهنم پایین بود
تاپیکامو بخون برای شامپو گفتم
بیوتین بپانتین از داروخانه بگیر
کپسولهHairvit خیلی خوبه
زینک پلاس خوبه
باید ازمایش بدی ..تیروئید ویتامین دی اهن اینا خیلی رو ریزش تاثیر داره
منم همینم ولی کم خونی دارم میدونم بخاطر اونه
اهنت کم نیست؟
بگین🙏🏼
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.