من تو تهران دیدم کسی ایرای گذاشته
ثبت احوال کلا سیستمی شده . اسم دختر منم قبول نکرد مجبور شدم هلیا بذارم . یه اسم دیگه بذار ایرای صدا کن ولی اینجوری دو اسمی بچه اذیت میشه یه اسم دیگه انتخاب کنی بهتره
کلا ببین هیچ اسمی ازش ثبت نشده تا حالا؟
چون ممکنه بعضی شهرا گیر بدن
چی میخای بزاری ک تایید نمیکنههه؟
چی میزاری اسمشو
دوتا اسم بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.