۶ پاسخ

من‌همون‌بخیم‌کشیدم‌شکر خدا اوکی شدم شکمم همونجا جمع شد صاف

از روز پنجم ،ششم آدم سرپا میشه البته درد گاهی هست که با شیاف حله

من حدودا ۳۰ روز شد که اوکی شدم
حتی تا اون روز موقع ادرار درد داشتم

من از روز ۱۴ همه کارامو انجام میدم
از روز سوم رو زمین نشستم خودم همه کارامو کردم
دردم هم از روز سوم به بعد فقط موقع بلند شدن از تخت بود که سوزش می‌گرفت بخیم

من الان کامل خوب شدم
همه کارامو خودم انجام میدم و همه کار میکنم

بستگی به گوشت داره
خوش گوشت بد گوشت هست تو سزارین
من ۳۵ روز گذشته هنوز شکم درد دارم

سوال های مرتبط