سلام کسی می‌دونه برا ویار شدید چی خوبه ؟

۳ پاسخ

سیرابی و قرصb6

من چیزای ترش می‌خوردم خیلی خوب بود البته ویارشدیدنداشتم کیوی ترش یا لیموسنگی اینا خیلی خوب بود واسم

سیرابی من که نتونستم بخورم شاید یه قاشق به زور اما هفته ۱۵رو که تموم کردم همه چی خوب شد فقط گاهی خیلی کم حالتشو دارم b6هم بد نیست خیلی قوی نیست ولی

سوال های مرتبط

مامان فندوق ها مامان فندوق ها هفته بیست‌وسوم بارداری