سیرابی و قرصb6
من چیزای ترش میخوردم خیلی خوب بود البته ویارشدیدنداشتم کیوی ترش یا لیموسنگی اینا خیلی خوب بود واسم
سیرابی من که نتونستم بخورم شاید یه قاشق به زور اما هفته ۱۵رو که تموم کردم همه چی خوب شد فقط گاهی خیلی کم حالتشو دارم b6هم بد نیست خیلی قوی نیست ولی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.