من فریدولین دارم
کلا بنظرم همون ماشین لباسشویی بهتره😂
من مینی واش تز دارم
بد نیس ولی ضروریم نیس😂🦥
من فریدولین دارم
خیلی خوبه
کارایی زیاد داره
من مدام پسرم لباس کثیف میکنه سریع میاندازم داخلش هرروز هم روشن میکنم دوازده دقیقه ای میشوره
تمیز هم میشوره
یا لباس رنگی ها
لباس اداری
برای لباس سفید عالیه
من دارم زحمتش بیشتر از لباسشوییه اما خوبه برا لباسای بچه دیگه تو تشت نمیشورم لااقل.. تو لباسشویی خودمونم نمیندازم حس میکنم اونجا چون هر روز لباسای خودمو و شوهرمو میشورم لباسای بچه نندازم بهتره..
من دارم خیلی راضیم میشوره تمیز میشه خودم آب میکشم ولی در کل راضیم کلا ۵تا.تیکه است دیگه
من دارم برای لباسای یاس تا یک سالگی استفاده کردم چون بدنشون حساس تر بود. خوب بود راضی بودم مارکش تز هست و از تلوزیون سفارش دادم. اما الان دیگه لباساشو تو لباسشویی میندازم
من دارم اما ابکشی نمیکنه یعنی اتومات نیست ولی چون دستام توان سابیدن لباس نداره خوبه واسم اون میسابه من اب میکشم
البته گاهی حال نداشته باشم چند بار پر و خالیش میکنم ابکشی میکنه فریدولینه
نه بابا تمیز نمیشوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.