سلام مامانا
کسی پمپرز گرفته جدیدا؟
با چه قیمتی؟😁

۵ پاسخ

دیشب مولفیکس۳۵۷

من بچه اولم رو پمپرز میبستم
بعدش مولفیکس

بچه دومم رو اوایل مولفیکس ،بعد هانیز‌ و الآنم شورتی مای بی بی می‌بندم
حدود ۳۳۰تومن ۲۲تایی

۲۱ تایی سایز ۵ یک میلیون

من مولفیکس گرفتم ۳۴۰

من واسه پسرم مولفیکس گرفتم 410

سوال های مرتبط

مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری