بدون روغن فلیپس مامانم دو سبده خرید ۲۴ تومن
قیمتش نمیدونم چنده...
ولی مارک فیلیپس من دارم
خیلی خوبه
فکر کنم از ۸ اینا تا ۲۰
من خودم برای جهاز م هست مولنیکس اصلا استفاده نکردم مونده
بزن دیجیکالا ک راحت قیمتا میاد
منم فیلیپس دارم ۵ سال پیش خریدم۶ تومن
عصاااای دستمه
۱۶ خرید خواهر شوهرم هفته پیش
سرخ کن با روغن ؟ یا بی روغن؟
با روغن واقعااااا حجم مصرف روغنشون وحشتناکه
برا خانواده بسیار پر جمعیت خوبه
من یه مینی پارس خزر دارم سال تا سال در نمیارم
...
اما بی روغن خوبه .... مدل ها و قیمت ها متفاوت
مال من فیلیپس هستن،شش لیتر،۱۱ و خورده گرفتم دو ماه پیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.