۹ پاسخ

هر گیگی ۴۰۰ و زیر شیش هفت گیگ اصلا ارزش خرید ندارع زود تموم میشه

5 گیگ 1300
واقعا با ترس و لرز میرم میام و پیجم امارش منفی نشه

پیدا کردی به منم بده گلی

۵ گیگ ۱۴۰۰

من یه گیگ گرفتم ۳۵۰خوبه ولی ارزش نداره والا من فقط برای اپل ایدی گرفتم خدا لعنتشون کنه

۳۰ گیگ ۲ تومن

نه رایگان هست تو ربیکا وصله

گیگی ۳۵۰ خوبه

مگه وصل میشه با کانفیگ ؟

سوال های مرتبط