هر گیگی ۴۰۰ و زیر شیش هفت گیگ اصلا ارزش خرید ندارع زود تموم میشه
5 گیگ 1300
واقعا با ترس و لرز میرم میام و پیجم امارش منفی نشه
پیدا کردی به منم بده گلی
۵ گیگ ۱۴۰۰
من یه گیگ گرفتم ۳۵۰خوبه ولی ارزش نداره والا من فقط برای اپل ایدی گرفتم خدا لعنتشون کنه
۳۰ گیگ ۲ تومن
نه رایگان هست تو ربیکا وصله
گیگی ۳۵۰ خوبه
مگه وصل میشه با کانفیگ ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.