۲ پاسخ

مغازه فقط خوراکی خوبه الان دیگه مردم فقط پولشونو برا خورد خوراک میدن .مرغ فروشی سوپر مارکت غذا فروشی

شرایطه مغازه داری خیلی سخته
مثلا اگه بخوای یه سوپرمارکت حتی کوچیک هم بزنی حداقل چند صد میلیون سرمایه میخوای برای اجناس و یخچال و ویترین و قفسه
برای لباس هم الان دغدغه مردم زیاد لباس نیست، توی دور و بر خودتون چند نفر رو میشناسید که برای عید لباس نگرفتن؟
اگر خواستی مغازه ای بزنی سعی کن چیزی باشه که تعداد اقلامت برای فروش کم باشه و اینکه قیمت و تاریخ مصرف کننده نداشته باشه چون نوسانات به جای اینکه براتون سود داشته باشه باعث ضرر میشه
میتونم چندتا پیشنهاد بدم ولی بازم بستگی به شرایط خودتون و همسرتون داره و بازهم این توی این شرایط ریسکه
مثلا یه وانت با یه موتور برق خوب و یکی دو تا دستگاه اسپرسو بخرید
جلوی شهرک های صنعتی موقع تعویض شیفت و شروع شیفت اونجا بره برای فروش
رایا به جای اسپرسو ساز دستگاه بستنی قیفی بگیرید برای جلوی پارک ها و جاهای پر رفت و آمد
هردو سود خوبی دارن ولی باید دید با شرایط و سلایق شما سازگاری دارن یا خیر
اگه فنی هم باشه می‌تونه یه دوره بره برای تعمیرات پکیج و لوازم منزل که توی طول روز ازونا استفاده کنه چون دو پیشنهاد بالا فول تایم لازم نداره

سوال های مرتبط