چرا وقتی خودت با این موضوع حالت خوب نیست اینکارو میکنی عزیزم ؟
من که دوست دارم تا بچم کوچیکه کنارم باش از بودنش لذت ببرم که وقتی بزرگتر شد دیگه خودش میخاد همه چیزش مستقل باشه و من دلم برای کودکیاش تنگ میشه که کنارم میخابید.
ب نظرت این بچه تا چندسالگی میخواد با شما بخوابه من ک دلم نمیاد هیچ وقت
من پناه از شش ماهگی خوابوندم تو اتاق خودش...خودمم پایین تختش میخوابیدم ..الان براش فرقی نداره من باشم کنارش یانه خوابش بیاد میخوابه
عزیزم خونتون قصر که نیست نشنوی حتما میشنوی اگه اتاق هاتون نزدیکه بیخیال یه چراغ خواب براش روشن کن و بخواب
ترو خدا از الان مستقل بشن بهتر پسر من کوچیک بود شوهرم نذاشت همش میگفت گناه داره الان ۹سالشه باز تو اتاق ما میخوابه هر کاری میکنم جدا نمیخوابه میگه میترسم
یکی دوشب سخته طاقت بیاروباخودت تکرارکن که برای سلامت روان کوجولوت داری اینکارومیکنی ومطمئن باش کوچکترین صدایی ازبچت بیادسریع هوشیارمیشی
انقد بااسنرس میخابی با کوچیک ترین صدا بیدار میشی من الان ۱سال و ۱ماهه بیدار میخابم هیچ وقت ب این فک نکن
و اینک بالاخره باید جداش میکردی هرچی کوچیک تر بهتر و راحت تر
میشنوی خواهر اگه گریه کرد
نگران نباش
منم میخوام برم خونه جدید میخوام جاشو جدا کنم خودش مستقل میخوابه خیلی وقته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.